Πηγή: Η Καθημερινή Άρθρο: Κατερίνα Αγριμανάκη
Η κυκλοφορία ποδηλάτων σε όλες τις ελληνικές πόλεις με εξαίρεση λίγες, όπως τα Τρίκαλα και η Λάρισα, είναι πάρα πολύ χαμηλή, γιατί αφενός δεν υπάρχει υποδομή για να υπάρχουν ποδηλάτες και αφετέρου δεν υπάρχουν ποδηλάτες για να υπάρχει υποδομή. Αρα βρισκόμαστε σε πρώιμο και υβριδικό στάδιο ανάπτυξης» λέει ο Γιώργος Γιαννής, καθηγητής συγκοινωνιολόγος, διευθυντής Τομέα Μεταφορών της Συγκοινωνιακής Υποδομής στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
Η Αθήνα, σε αντίθεση με πολλές άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, υστερεί σε υποδομές, νοοτροπία, αλλά και παιδεία. «Στις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης είδαμε 470 χιλιόμετρα ποδηλατόδρομου σε όλη την Ελλάδα, την ώρα που ο Δήμος Παρισιού ανακοίνωσε 1.000 χλμ. ποδηλατόδρομου ως επέκταση, όχι δημιουργία από το μηδέν, για το 2023» λέει ο Παναγιώτης Πιτσιλός, πρόεδρος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Αστικής Ποδηλασίας (ΕΟΑΠ).
Διαβάστε όλο το άρθρο της Καθημερινής
- Log in to post comments