Η Ποδηλατική Από-Δραση Πιερίας στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής Κορινού
Την Τετάρτη 7 Ιουνίου τα μέλη της Ποδηλατικής Από-Δρασης είχαν τη χαρά να παρουσιάσουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα "Ποδηλατώ με Ασφάλεια" στα παιδιά των Νηπιαγωγείων Κορινού, μετά από πρόσκληση των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων.
Με την παρουσία και της Τροχαίας Κατερίνης, τα παιδιά εκπαιδεύτηκαν σε βασικά σήματα του ΚΟΚ και στη σωστή συμπεριφορά των ποδηλατών.